Elżbieta Gorajewska

Elżbieta Gorajewska
Socjolog, specjalizujący się w badaniach mediów i reklamy . Długoletnia dyrektor zarządzająca, a obecnie konsultant w Nielsen Media. Przez ponad 23 lata kierowała firmą AGB, obecnie Nielsen Media. Była odpowiedzialna za wprowadzenie firmy na polski rynek i budowanie jej pozycji na polskim rynku oraz implementację nowych produktów i rozwiązań. Była również odpowiedzialna za przychody firmy, jej kondycję finansową, negocjacje i utrzymanie relacji z klientami. Była inicjatorem i uczestniczyła w wielu przedsięwzięciach rynkowych budujących standardy funkcjonowania rynku badań i reklamy. Karierę w branży badawczej rozpoczęła w CBOS. Była odpowiedzialna za przygotowanie i realizację badań opinii, sondaży i badań przekrojowych. Następnie, w GfK Polonia prowadziła badania rynku współpracując z wchodzącymi w tamtym czasie na polski rynek globalnymi producentami, m. in.: Benckiser – dzisiaj Rekitt Benckiser, L’Oreal, Kraft, Sony. Wprowadzała pierwsze badania cross-mediowe. Od wielu lat zaangażowana jest w działalność społeczną i działalność dla środowiska badawczego i marketingowego. Przez ponad 6 lat była Prezesem OFBOR, wspierała działalność PTBRiO, była także zaangażowana we współpracę z IAA – najpierw wspierając inicjatywy tej organizacji, a następnie działając przez ponad 2 kadencje w Radzie Nadzorczej IAA. Uczestniczyła w pracach ESOMAR, od wielu lat jest przedstawicielem Polski w EMRO. Swoją wiedzę i wieloletnie doświadczenia prezentowała jako speaker i panelistka uczestnicząc w wielu konferencjach w Polsce i za granicą. Wielokrotnie była zapraszana do rad programowych konferencji, jury konkursów marketingowych takich jak EFFIe, Media Trendy – teraz Innovations, Youtube works, i wielu innych inicjatyw branżowych. W wolnym czasie podróżuje, uwielbia czytać i spacerować z psem.