Michał Buszko

AGB Nielsen Media Research

W branży mediowej od ponad 12-stu lat. Zaczynał od kupowania kampanii telewizyjnych, a później rozwijał rynek Online Video w Polsce i na świecie. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w domach mediowych w Warszawie oraz w Londynie gdzie był odpowiedzialny na rozwój produktu i narzędzi Video (TV&Online Video) na całym świecie.

Dziś w Nielsenie jako Client Leader, odpowiada za współpracę z klientami spółki
i rozwój pomiaru video. Od dawna interesuje się zjawiskiem łączenia świata online z offline w telewizji. Wprowadził m.in. na rynek możliwość pomiaru skuteczności kampanii internetowych mierzony miarami demograficznymi (tj. GRP, zasięg, frekwencja).

Jako prelegent wystąpił podczas wielu konferencji i spotkań branżowych dotyczących trendów na rynku reklamy Video oraz sposobów ich pomiaru w Internecie.

 

Ukończył „Zarządzanie i Marketing” na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.